Vice Chancellor Jobs -International Islamic University

 Vice Chancellor Jobs -International Islamic University

Vice Chancellor Jobs -International Islamic University
Vice Chancellor Jobs -International Islamic University

 

 introduction

are you need a job everyone question must be yes let's more and read out my order kar everyone come to know about me I am a great asset to find out the latest job for you even if you are wanted to apply and get the latest your you should need to read this and follow of the step that I am going to sharing with you there are a lot of questions that you are wanted to ask me I am answering all of that button below

 job

there are mostly people asking me that which type of job that you are talking about and how we can apply for this post I am going to clearing you that the job that I am going to talking with you that is of Vice Chancellor International Islamic University because of this the international Islamic University is the famous university in the name of Islam and I am going to telling you that even if you are wanted to apply for this post you should be qualified for this post which of the requirement that you should need I am telling the block 

qualification

even if you are wanted to ask me about that the qualification must be required for this post is somewhere between M Phil to PHD the little qualification about his post is not required because of this it is a job of vice chancellor the qualification is required for the host must be a file and PhD and even if we are talking about the fitness you should be fitness ful fitness passport

salary

I come to know about this that you are asking about the salary of this post the salary of this post is it too late or 300000 even if you wanted to you getting the same salary then you should be are qualified for this for you should be experienced somewhere between two year 24 year to getting this job and even if you are wanted to asking me how we can apply for this then I am going to give me the border

 

تعارف

کیا آپ کو نوکری کی ضرورت ہے سب کا سوال ضرور ہونا چاہیے ہاں آئیے مزید پڑھیں اور میرا آرڈر پڑھیں اور ہر کوئی میرے بارے میں جان لے میں آپ کے لیے تازہ ترین نوکری تلاش کرنے کے لیے ایک بہت بڑا اثاثہ ہوں چاہے آپ اپلائی کرنا چاہتے ہوں اور تازہ ترین آپ حاصل کرنا چاہتے ہوں اس کو پڑھنے اور اس قدم پر عمل کرنے کی ضرورت ہے جو میں آپ کے ساتھ شیئر کرنے جا رہا ہوں اس میں بہت سارے سوالات ہیں جو آپ مجھ سے پوچھنا چاہتے ہیں میں نیچے اس بٹن کے تمام جوابات دے رہا ہوں۔
   

نوکری

زیادہ تر لوگ مجھ سے پوچھتے ہیں کہ آپ کس قسم کی ملازمت کے بارے میں بات کر رہے ہیں اور ہم اس پوسٹ کے لئے کس طرح درخواست دے سکتے ہیں میں آپ کو یہ بتانے جا رہا ہوں کہ میں آپ سے جس نوکری کے بارے میں بات کرنے جا رہا ہوں وہ وائس چانسلر بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی کی ہے کیونکہ اس میں سے بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام کے نام سے مشہور یونیورسٹی ہے اور میں آپ کو بتانے جا رہا ہوں کہ اگر آپ اس پوسٹ کے لیے اپلائی کرنا چاہتے ہیں تو بھی آپ کو اس عہدے کے لیے کوالیفائی ہونا چاہیے کہ آپ کو کس شرط کی ضرورت ہے میں ہوں۔ بلاک کو بتانا
 

اہلیت

یہاں تک کہ اگر آپ مجھ سے یہ پوچھنا چاہتے ہیں کہ اس پوسٹ کے لیے اہلیت کا ہونا ضروری ہے وہ کہیں ایم فل سے پی ایچ ڈی کے درمیان ہے لیکن اس کی پوسٹ کے بارے میں تھوڑی سی قابلیت کی ضرورت نہیں ہے اس لیے یہ وائس چانسلر کا کام ہے اس کے لیے اہلیت درکار ہے۔ میزبان کا فائل اور پی ایچ ڈی ہونا ضروری ہے اور یہاں تک کہ اگر ہم فٹنس کے بارے میں بات کر رہے ہیں تو آپ کو فٹنس فل فٹنس پاسپورٹ ہونا چاہئے
 

تنخواہ

مجھے اس کے بارے میں معلوم ہوا ہے کہ آپ اس پوسٹ کی تنخواہ کے بارے میں پوچھ رہے ہیں اس پوسٹ کی تنخواہ بہت دیر سے ہے یا 300000 ہے پھر بھی اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کو اتنی ہی تنخواہ مل جائے تو آپ کو اس کے لیے اہل ہونا چاہیے کیونکہ آپ کو تجربہ کار ہونا چاہیے۔ کہیں دو سال کے درمیان 24 سال اس نوکری کو حاصل کرنے کے لئے اور یہاں تک کہ اگر آپ مجھ سے پوچھنا چاہتے ہیں کہ ہم اس کے لئے کس طرح درخواست دے سکتے ہیں تو میں مجھے بارڈر دینے جا رہا ہوں۔

Post a Comment

0 Comments