Mobile App Developer

Mobile App Developer

Mobile App Developer


Mobile App Developer

introduction

myself Mohammed and today I am going to talking about some of the jobs that is going ahead in Pakistan everyone come to know about me I am a great asset to find out the job that is going ahead in Pakistan or any of the Other pottery everyone come to know about me I am finding both of the online and offline jobs in Pakistan which kind of you today I am taking it out from the my whole day search for you let's mobile talking about that

about job

the job that I am talking about today it is the online job that is available in Pakistan but they are required to have a full time job announcement of this job is 1 day ago and it is a full time job the most important thing I am going to discuss about the job it is a senior mobile app developer it mean to say that their mobile app developer must have somewhere between 5 to 6 year experience in developing the app because of this they are itracoe hardly required such a person that have a good experience about app development and that can develop any type of which they are required

how to apply

first of the most asking question how we can apply for this post and where we can apply I am here to help you now worry because of this I just like to help you because you are my good reader on my blog and I am going to talking you that I am mentioning a link in below where you can study and applied for the job easily by anywhere sitting in your home


موبائل ایپ ڈویلپر


تعارف


میں خود محمد اور آج میں کچھ ایسی نوکریوں کے بارے میں بات کرنے جا رہا ہوں جو پاکستان میں آگے بڑھ رہی ہیں ہر کوئی میرے بارے میں جانتا ہے میں ایک بہت بڑا اثاثہ ہوں پاکستان میں آگے جانے والی جاب کا پتہ لگانا یا کسی دوسرے مٹی کے برتن میں سے ہر کوئی آتا ہے۔ میرے بارے میں جاننے کے لیے میں پاکستان میں آن لائن اور آف لائن دونوں نوکریاں تلاش کر رہا ہوں کہ آپ کس قسم کی ہیں آج میں اپنے پورے دن کی تلاش میں سے آپ کو تلاش کر رہا ہوں چلو موبائل اس کے بارے میں بات کرتے ہیں۔


کام کے بارے میں

آج میں جس نوکری کے بارے میں بات کر رہا ہوں وہ آن لائن جاب ہے جو پاکستان میں دستیاب ہے لیکن ان کے لیے ایک کل وقتی ملازمت کا ہونا ضروری ہے اس نوکری کا اعلان 1 دن پہلے ہوا ہے اور یہ ایک کل وقتی ملازمت ہے جس میں سب سے اہم چیز میں جا رہا ہوں۔ اس کام کے بارے میں بات کرنے کے لیے یہ ایک سینئر موبائل ایپ ڈویلپر ہے کہنے کا مطلب ہے کہ ان کے موبائل ایپ ڈویلپر کے پاس ایپ تیار کرنے میں 5 سے 6 سال کا تجربہ ہونا چاہیے کیونکہ اس کے لیے انہیں کسی ایسے شخص کی ضرورت نہیں ہے جس کے پاس اچھا تجربہ ہو۔ ایپ کی ترقی کے بارے میں اور یہ کسی بھی قسم کی ترقی کر سکتا ہے جس کی انہیں ضرورت ہے۔


درخواست دینے کا طریقہ

سب سے پہلے پوچھے جانے والے سوال میں کہ ہم اس پوسٹ کے لیے کیسے اپلائی کر سکتے ہیں اور ہم کہاں اپلائی کر سکتے ہیں میں آپ کی مدد کے لیے حاضر ہوں اب پریشان ہوں اس لیے میں آپ کی مدد کرنا چاہتا ہوں کیونکہ آپ میرے بلاگ پر میرے اچھے قاری ہیں اور میں بات کرنے جا رہا ہوں۔ آپ کو کہ میں ذیل میں ایک لنک کا ذکر کر رہا ہوں جہاں آپ گھر بیٹھے کہیں بھی آسانی سے پڑھ سکتے ہیں اور نوکری کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments